18 Haziran 2009 Perşembe

Vintage Esintili Duvar Süsüm...







4 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba cok güzel bir blog . tarzına bayıldım. aynı seylerden cok sıkılmıştım artık. zevkle izlicem. başarılar.

Jaensue dedi ki...

Tesekkur ederim minikkus begenmene sevindim:)Bir tikaniklik donemi içindeydim ki; yorumun beni mutlu etti saol:)

sesiber dedi ki...

Cansucum hoşgeldin:)
Blogun çok şık olmuş. Yazı karakteri çok güzel fakat okurken yoruyor, devam edemiyorum. Başlıklarda iyi de yazı metninde daha okunaklı karakterler kullanabilirsin. Ben bu tür önerilere çok önem veriyorum, aynı düşünceyle sana da yazdım. Sevgiler canım...

Jaensue dedi ki...

Sesicim saol:)Evet degistircem canim tesekkur ederim onerin için saol tabikide onemli benim için!Zaten senden once de sikayet edenler oldu bu konuda aklimda yani:)Bi an once el atsam olucak...