24 Eylül 2010 Cuma

♥ Payetli Fiyonk Kolyeler Tekrardan Satistaaaa :) ♥






 

Kolyenin uzunlugu 40cm ,
Fiyongun uzunlugu 7cm'dir.
Siyah , pembe ve gri renkleri mevcuttur.

Fiyati : 30 TL { Gönderim ücretsiz:)}

Tükendi

Not: Urun Fransa'dan havali zarfla gonderilecektir. 
Siparisinizin ertesi gunu hemen postaya verilecektir. 
Yaklasik 1 hafta gibi bi surede elinize ulasir. 


Akliniza takilan veya sormak istediginiz hersey için ;

jaensue@msn.com

Ya da sadece asagidan yorum kismindan yorum olarak yazmaniz yeterli:)








14 yorum:

fotograf penceresinden dedi ki...

valiz gibi çanta kullanan biri olarak çok şirin ama benim için ideal değil :) belki bir akşam daveti için :)

Evimin İncileri Belgin dedi ki...

Çok şık bayıldım.

Güzel bir hafta sonu geçirmeniz dileğiyle sevgiyle kalın...

Syhn dedi ki...

ay harika bi fikir.. kolaylıkla uygulanabilir!!

Moda Sokağı-Eylül dedi ki...

Pembe olan ne kadar cici olmuşş,eline sağlık :)

Siu dedi ki...

Ben galiba istiyorum bundan cnm.. peki kargoyu nasıl yapıyorsunn?

Jaensue dedi ki...

Canim havali zarfla gonderiyorum Fransa'dan gonderdigim içinde 1 hafta gibi bi surede ulasir eline:)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Jaensue ne demek tatlım ev taşıyoruz ya 26da nisan ayı gibi mail at bana yeni banner yaparım sana mucx

Smyrnote Design dedi ki...

Çok sevimli olmuşlar ellerine sağlık:)

Jaensue dedi ki...

tesekkur ederim cnm:)

Birileri anlatsın dedi ki...

Emeklerine sağlık, çok güzel olmuşlar. Bu ara herkesin boynunda bu modellerden var.

Jaensue dedi ki...

Tesekkurler herkesi bilmem ama blogcularin bazilari benden esinlendi bunu biliyorum=)

Adsız dedi ki...

nasıl satın alabilirim? :D

rosa y gris dedi ki...

çok cici görünüyorlar blogun da çok güzel :)

bana da bekliyorum :)
http://rosaygrismoda.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

Your stуle is uniquе in comparіѕon tо
otheг peeps I havе rеad stuff fгom.
Τhanκs for pοstіng ωhen уou've got the opportunity, Guess I'll just bookmark thiѕ ωeb site.


My websіte ... unsecured loans fair credit